miercuri, 14 noiembrie 2007

O seara la Tanase

O seara la Tanase/Unde fetele-s frumoase....Am fost, dupa (prea) multi ani din nou la teatru la Tanase, la revista. Doua ore si jumatate de muzica, spectacol de revista, am ris si am aplaudat din toata inima actorii, cintaretii si dansatorii care, cu daruire, mi-au oferit o seara minunata. Au urcat pe scena nume mari ale comediei romanesti, inegalabilii Stela Popescu si Alexandru Arsinel, maestrul Alexandru Lulescu, inconfundabilii Nae Lazarescu si Vasile Muraru, trupa de dansatori ai teatrului, actritele Valentina Fatu si Raluca Mocanu in mare forma, multe tinere talente. In finalul spectacolului, Adrian Enache a electrizat audienta cu trei piese cintate in verva. Desi, de ceva ani buni, reprezentatiile teatrului Tanase se tin in strada Lipscani si nu pe Calea Victoriei, piesele puse in scena umplu pina la refuz sala cu oameni de toate virstele, tineri foarte multi, dar tineri cuviinciosi, care nu fluiera si nu vorbesc tare in timpul spectacolului, cum am mai vazut la unele cinematografe. Prezent in sala, fara a reusi sa-mi strice seara, primarul general cu o suita de consilieri si neveste. Nu scriu mai multe, dar recomand tuturor sa isi faca program la sfirsit de saptamina la unul dintre spectacolele teatrului Tanase.

Niciun comentariu: