miercuri, 14 noiembrie 2007

Ziua judecatii ... cu Dan Negru

Am urmarit (fortuit !) in aceasta seara emisiunea lui Dan Negru, Ziua Judecatii. Bineinteles ca eram constient asupra stilului de emisiune, dar ce m-a atras a fost subiectul serii. Dan Negru s-a laudat (sau lamentat) in toate zilele trecute ca a dorit sa aduca in emisiune o specie pe cale de disparitie (zice el): domnisoare, virgine in virsta de peste 18 ani. Le-a cautat de la Arad la Bucuresti, de la Drobeta la Dorohoi si a gasit doar citeva...Pacat ca nu a cautat in medii ceva mai elevate, sigur gasea mai multe si mai repede. Dar, deh, de ce sa nu impusti doi iepuri deodata ? Adica sa cauti public pentru emisiune si in acelasi timp si subiecti. Nu comentez ce au zis si au facut in emisiune fetele (de la spagat ! pina la sustinut ca ele nu stiu sa gateasca - asta nu o comentez de nici un fel fiindca imi voi atrage critici, stiu eu ce-as putea spune), ci doresc sa ma opresc numai asupra citorva momente colaterale. Invitat in emisiune...marele cantautor....Catalin Arabu'. Mai mult chiar, (tele)spectatorilor li s-a pregatit o mare surpriza. Mi s-au ars crochetele cu cascaval pe foc si mi s-a incalzit berea in cutia de aluminiu urmarind cu sufletul la gura imagini in premiera (necunoscute, desigur, unei domnisoare) din apartamentul cintaretului. In dormitor zeci de costume din toate colturile lumii, casete video si audio, o cutie plina cu ceasuri (multe facaturi, dupa cum a recunoscut importantul om de cultura Catalin Arabu'), un sertar cu ochelari (idem ceasurile) si esarfe, un iatagan sirian pe perete acoperit partial pentru efect (!) de doua palarii mexicane, numeroase masti venetiene din ghips alaturi de statuete africane....In fine, in rest, curat, dragut, spatios. Pina la urma am plecat...domnisoarele dragute care meritau cit de cit atentia mea fusesera inainte de Catalin, dar nu am pierdut timpul degeaba si nici gratis, cum suna o reclama: mi-am facut de treaba prin bucatarie, am prajit ceva, am baut o bere, am ris, m-am minunat stupefiat de ce-am vazut si auzit, plus ca am scris si acest blog determinindu-te sa pierzi acum timpul citindu-l Image

Niciun comentariu: